Cum sa recrutezi TALENTE si nu PROBLEME?


 Ai observat că aproape toată lumea știe cum zboară un avion?

Probabil cei mai mulți dintre noi am fost cel puțin o dată cu avionul. Am văzut cum decolează un avion, am văzut cum aterizează și chiar am simțit presiunea datorata diferentei de altitudine. Asta înseamnă că știm cum zboară un avion, nu?

Întrebarea mea este următoarea: Toată lumea știe să piloteze un avion?

Probabil că avem o idee pentru că am văzut în filme, chiar am vazut și civili care ajung la manșă în scenarii în care piloții sunt împușcați sau se întâmplă vreo avarie.

Totuși, simplul fapt că știi cum zboară un avion înseamnă că știi și cum se pilotează?

Așa este și în recrutare. Simplul fapt că ai văzut sau ai auzit sau că ai făcut asta la un moment dat nu înseamnă că recrutezi precum un profesionist (aka pilot profesionist).

Problema apare și se nuanțează și mai mult în momentul în care piața pare să se zdruncine, precum un avion; acolo începe să se facă diferența.

Precum un avion când intră în „goluri de aer”, la fel și o firmă când intră în „lipsă de personal”, tinde să-și arate calitatea de recrutare și menținere personal.

Astăzi începem o serie de materiale despre ce înseamnă HR și recrutarea în firmele mici și mijlocii.

Ești antreprenor sau manager într-o firmă, ai câțiva angajați și nu-ți permiți să angajezi un mare brand în recrutare? Atunci acest articol este pentru tine.

 Vom învăța împreună despre:

·       Elementele unei bune recrutări

·       Tehnici și bune practici în recrutare

·       Probleme și provocări în recrutare

·       Cum să faci un anunț de recrutare atractiv și sursele de recrutare relevante

·       Cum să definești un proces de recrutare de la cap la coadă

si multe alte informații care să te „califice” pentru a prelua controlul asupra recrutării și managementului resursei umane în cadrul companiei tale.

Ești gata de decolare?

PS: Lăsați-mi un mesaj în privat sau un email dacă aveți provocări în recrutare și doriți să le depășiți mai ușor și fără frustrare.

În primul rând, hai să vedem răspunsul la o întrebare simplă, importantă și cu bătaie lungă:

Pentru a avea succes în cadrul unei companii, care sunt abilitățile esențiale pe care compania trebuie să le practice la nivel de excelență?

Cele 5 abilitati cheie ale cresterii unei comapnii

După 18 ani de experiență în firmele proprii, start-up-uri în zona de IT, domenii tehnice, consultanță, și zeci și sute de clienți din diferite industrii, am inteles că pentru a avea succes într-o firmă ai nevoie să fii bun la cât mai multe din cele 5 abilități cheie.

Cât mai bun și la cât mai multe! Nu stiu daca vei fi la toate. 

  • Vânzări
  • Marketing
  • Recrutare și HR
  • Managementul Obiectivelor
  • Managementul Banilor

Probabil că unii dintre dumneavoastră vor striga în gura mare că și produsul este important, că și producția și alte părți. Posibil că așa este, DAR nu la fel de importante precum cele 5 menționate mai sus.

În această serie de materiale vom discuta despre HR și resurse umane.

În al doilea rând, ce înseamnă HR și resurse umane?

Definitie din perspectiva unui antreprenor in firme mici și mijlocii.

Human Resource (Resurse umane) este un departament sau o funcție în cadrul unei companii responsabilă cu gestionarea aspectelor legate de angajați și de relațiile lor cu organizația: recrutarea și selecția de personal, motivarea oamenilor, delegarea activităților, creșterea performanței angajaților, planificarea resurselor umane, satisfacția angajaților, cultura care se construiește în cadrul firmei, relațiile cu angajații, gestionarea conflictelor și implementarea politicilor și procedurilor interne.

Am două întrebări simple pentru tine, la care să te gândești pentru data viitoare:

1.    Care sunt problemele actuale cu care te confrunți în recrutare?

2.    Care crezi că este CAUZA problemelor pe care le ai în gestionarea resursei umane?

Dacă vrei să mi le împărtășești și să găsim răspunsuri pentru ele, te invit să dai un REPLY la acest email și să-mi spui răspunsul la cele două.

Urmeaza articolul despre : Anuntul de recrutare si Sursele de angajare. Ne auzim curand, cu respect Sebastian Bala


Îți voi răspunde cât mai concret, cu condiția să răspunzi la ambele întrebări prima oară în această ordine.

🎯 Ai o afacere și vrei să știi cum să recrutezi oamenii productivi, nu persoane care îți creează probleme?
🤔 Vrei să decizi dacă să dai afară un coleg și nu ești sigur dacă este decizia potrivită?
🔄 Vrei să aduci mai mulți oameni în firmă, dar îți lipsește o procedură de recrutare de la cap la coadă?

💼Aplică ACUM codul: S4B400 și primești automat două sesiuni de coaching CADOU în valoare de 400€. ✨



Lasa un Comentariu